fredag 25. desember 2009

Ungt talent


Dette flotte trykket har jeg fått i julegave av barnebarnet som blir 8 år i januar. Dess mer jeg ser på det, dess bedre synes jeg det er. Perfekt balanse, samtidig som det er dynamikk over plasseringen, og det er kjempekult at hjertene ikke er symetriske, og at han har stoppet i tide og ikke overdekorert med klistremerker, vitner om en god og sikker formsans. Jada, jeg er klar over at jeg er inhabil, men jeg har vært formgivingslærer i mange år og sett litt av hvert. Med dette ønsker jeg dere en riktig hjertelig god romjul.

2 kommentarer:

  1. Kære Lisbeth!
    Ikke dårligt, tror du har ret selvom du er inhabil.
    Glædelig jul.
    Knus.

    SvarSlett
  2. Jeg er enig med deg. Jeg er ikke inhabil, men har vært formingslærer i årevis...

    SvarSlett