torsdag 25. februar 2010

Jubileum hos tante Mimmi











Dyktige tante Mimmi feirer 2 års jubileum i Blogglandia og har i den anledning utlodning av en av sine fantastiske ringer, laget av gammelt porselen. Jeg er den heldige eier av en ring og et anheng laget av Clupea fra Figgjo. Jeg digger det hun lager. Tenk å få til noe så fint av "søppel"
Yes, gjenbruk på sitt beste. Om jeg ikke vinner, tror jeg nok jeg må bestille en sommerring med roser på. Jeg lengter så vanvittig mye til sommer og sol. Nå er det ganske kjipt, galloperende strømpriser og alle vedlagre er tomme. Stakkars dem som bor i Bergen, de har heller ikke vann, og lufta er så forurenset at de ikke kan gå ut. Hva er det vi gjør mot vår stakkars planet?
Grarulerer med dagen, kjære Mimmi!




1 kommentar:

  1. Søte du! Så fint innlegg! Tusen takk! Me må stå saman me som som vil at ting skal ha fleire liv;)
    god helg!

    SvarSlett