onsdag 19. mai 2010

Sofatrekk under arbeid

Dette er ryggstykket til den ene av to sofaer som skal trekkes om. Sommerprosjekt.

Her er et ermelenet ferdig!


En masse lapper er klippet opp. Jeg har store vyer om å trekke om to sofaer i sommer. I sommehuset vårt er vi belemret/begunstiget med to stuer. "Damesalongen" (som jeg bruker) begynner å bli ferdig, den andre stua er litt mørk og kjedlig, men nå skal den bli fargerik og ny. Jeg har med hensikt ikke valgt for lyse pasteller for barnebarn og menn skal jo også være der. Stykkene skal vatteres og festes med borrebånd, slik at de kan tas av og vaskes. Håper jeg får vist det ferdige resultatet i løpet av sommeren.

2 kommentarer:

  1. Superspennende. Fikk lyst på en gammel sofa og begynne med en gang. Men jeg må bare bremse meg selv for jeg vil alt for tiden. :))

    SvarSlett
  2. Ih, hvor jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Fedt at du kaster dig ud i sådan et stort projekt :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlett