onsdag 21. juli 2010

Den lille lekre


Jeg har kjøpt meg en liten mini PC. Da butikkmannen spurte hvilken farge jeg ville ha, sa jeg turkis. Det hadde han ikke, heller ikke lilla, men han hadde rosa, så den ble det. Så her sitter jeg om kveldene, ser på TV, strikker litt og titter på alle de fine og inspirerende bloggene der ute i Bloglandia.


Sånn ser den ut når den er lukket, lekker, ikke sant, synes den minner om et make-up skrin. Takk til alle som vil være med på Give Awayen vår. Så mange hyggelige kommentarer og så mange fine og flinke bloggere det er der ute. Give Awayen er fortsatt åpen, trekningen blir i august.

3 kommentarer:

  1. Det var da en nusselig liten sak:DDDD Min er hvit, men neste gang skal jeg ha med farger, om MAC kommer med farga laptopper til dess. De hadde for en del år siden, så det hadde vært artig om jeg kunne få meg rosa eller lilla MAC!!!!! Grethe

    SvarSlett
  2. Søte lille dataen :) Og så matchet den jo strikketøyet ditt så fint!

    SvarSlett
  3. Jeg er rooosa av misunnelse!

    Hilsen Fama

    SvarSlett