søndag 17. oktober 2010

Vinneren er av vår Give Away er

Tam ta ra ta, tam ta ra ta............
Vinneren av vår give awvay er Mymlen og My, og hun får boken "Pinner og garn"
2. og 3. premie går til Emilies hjørne og Stubbetufsa som får boken "Frodig strikk".
Gratulerer så mye til dere og takk til alle som var med på vår Give Away, allerhelst ville jeg gitt gaver til alle, men så mange bøker har jeg ikke.
Dere som har vunnet, skal sende en mail på post@barnigjen.no og oppgi fullt navn og adresse, så kommer boken i posten om få dager.

3 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk, det var kjempekoselig. Jeg fikk helt sjokk her jeg sitter, den aller første utloddningen jeg vinner. Jeg tenkte bare å kose meg litt med oppdaterte blogger før jeg tok kvelden, skal opp kl 05.00 i morgen tidlig. Og hva lyser i mot meg ? Jeg har vunnet. Skal sende adresssen i morgen, når jeg er tilbake fra jobb. Tusen tusen takk igjen. Ha fortsatt en fin søndagskveld.
    Hilsen Mymlen og My

    SvarSlett
  2. Jeg siger også tusind tak, fantastisk dejlig overraskelse at stå op til.
    Ønsker dig en dejlig dag.
    Knus.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye til dere som vant !!!!!

    SvarSlett