søndag 27. februar 2011

Populære elefantvester

 
Elefantvest knit-kittene våre har blitt en suksess. Her er en i 2 år.

  Brun og natur er bestselgeren. Denne er også i 2 år.

Blå og grønn i størrelse 4 år. Grønnfargen er farget opp for oss. Den matcher de fine stoffene våre som Cecilie Ellefsen har designet i samarbeid med oss.


Vestene går foreløpig opp til størrelse 4 år. Jeg har hatt forespørsler om større størrelser. 6 år skal jeg lage snarest. Hvor stor synes dere jeg bør lage den?  Hva med andre fargekombinasjoner? Hva med tre farger? Da blir det igjen garn til knestrømper eller lue? Hva synes dere jeg skal satse på?
Og hva med en give away på vesten?
Dette var mange spørsmål, men jeg stoler på alle de kloke og kreative menneskene i Bloglandia og ønsker derfor gode råd.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk fine vestar! :) Åå, som eg skulle ønske at eg kunne å strikke..
    Kva med vestar i tre fargekombinasjonar: brunt/oransje/gult og rosa/raudt/lilla - eg bestiller gjerne! :) Både i str 1 år og 30 år ;)
    Mvh, Kristin :)

    SvarSlett
  2. Heisann! Gjerne vester i andre fargekombinasjoner, men for meg holder det med to farger fordi jeg er litt pysete med for mye mønster og farger... ;)

    Synes vestene er knallfine og tror nok det blir en populær givaway....ang str...smak og behag, men vet ikke om ungene mine som blir 6 og 8 år vil gå med elefanter. Selv om jeg eeeelsker elefanter som du vet og kunne gjerne gått med det i voksenstr :)

    Jeg er ikke så veldig teknisk av meg altså og kan ikke hjelpe deg med dette...har sett noen som har et spørsmål på sin blogg om en ting de lurer på og så har de 3 alternativer hvor man kan huke av på det leserne synes er finest. Kanskje lista for noe sånt er lavere, konkra å legge igjen en kommentar? Og så er det anonymt...

    Fin dag! :)

    SvarSlett
  3. ja til giveaway, jeg elsker disse vestene!! Og så kunne jeg tenke meg kombinasjonen brunt/orange og turkis/rødt. To farger ser best ut, synes jeg!

    SvarSlett