torsdag 24. mars 2011

Håndarbejdsmesse i Middelfart

Messepigen, illustasjonsfoto til messen.
I morgen reiser jeg og min gode venninne AnneAnne til København. Turen går videre til Middelfart og til den store håndarbejdesmessen I TRÅD MED TIDEN. Min gode og velvillige samarbeidspartner igjennom mange år, Hillesvåg ullvarefabrikk, er invitert med og det er visstnok en store ære og hell og lykke for meg, de skal vise mine knit-kits for det danske markedet. Jeg er kjempespent og gleder meg til en vårtur til vårt naboland i sør. På søndag har vi planer om å besøke et kjempeloppemarked som er i Den Blå Hall.
Noen som har vært der? Fortsettelse følger....

2 kommentarer:

  1. Heisann og hoppsann! Ha en superfintur til Danmark!! Håper de "oppdager" Barn igjen og håper du finner masse spennende lopper!

    Go hælg fra mæ! :)

    SvarSlett
  2. Er du i Danmark.
    Jeg er på messen lørdag!
    Skriv hvis du vil træffes der?

    Karen

    SvarSlett