mandag 18. april 2011

Gaven fra Karen Klarbæk og hyggelige loppefunn

  Kjære Karen. Tusen takk for den flotte flaggrekken jeg fikk av deg da vi hadde vårt hyggelige møte i Middelfart. Skulle nesten tro at du hadde vært i mitt sommerhus og tatt mål. Perfekt i lengde og farger.

  Kattepuslampa  som jeg kjøpte i København. Jeg synes den er søt.

  En liten terrier fra vårens loppemarked.

  Bambifigurer er aldri feil. Her i Son har vi mange Bambier live på besøk.

En fugl ble også med hjem.

  Her er mitt første vatteppe i barnestørrelse og hvilken farge! Helt og pent, dette måtte jo bare bli med hjem.

Et litt mindre hyggelig bilde. Slik ser soveromsvinduet ut etter innbruddet. Saken er meldt til politiet og forsikringsselskapet og en hyggelig lokal tømmermester har vært på befaring i dag og det morsomste er at han har gått i klassen til broren av en god venninne, verden er jommen liten. Nytt vindu er bestilt, men ellers er alt intakt, ingenting borte og ingenting ødelagt. Som jeg har sagt før, et er lurt med "loppehus" for det er ikke noe som tyver kan omsette i penger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar