søndag 22. mai 2011

EN GOD IDÈ ?




Hjelp, jeg drukner i stoffer. Et luksusproblem kanskje, men nå føler jeg at jeg har så mye at jeg ikke "ser skogen for bare trær". Min datter kom som vanlig med en god idè, selg dem, da vel. Og jeg har spunnet videre på idèen og har tenkt å lage lappeteppekits for dere som vil sy selv. Har tenkt å klippe opp lapper i 30 cm x 30 cm og da er det bare og dele dem i 4, og vips så har man 4 fine lapper i riktig størrelse. Hva synes du om det, har selvfølgelig tenkt på guttene og vil lage noen som passer til dem. Hvilke farger er dine favoritter, og kanskje dette kan bli en ny give away, vinn et lappeteppekit hos oss. Det ligger mange flotte tepper til salg for deg som ikke vil sy selv under babykategorien hos http://www.barnigjen.no/

3 kommentarer:

  1. Det synes jeg var en kjempefin ide! Ferdig oppklippa stoffer kan jeg veldig gjerne tenkt meg! :-)

    SvarSlett
  2. Rigtig god ide for os som har brug for lidt hjælp :)

    SvarSlett
  3. For noen nydelige lappetepper du har laget.

    Mange som ønsker å kjøpe ferdig oppklippete stoffer, kommer sikkert til å selge.

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett