fredag 17. juni 2011

Sonja frå Sunnfjord


har sydd en nydelig sommerbluse til en 3 åring etter boka Barn Igjen.

  Hun har også kjøpt en stoffpakke fra oss og viser den her.

  En flott pute har hun sydd og her kjenner jeg igjen stoff fra oss.

Her har hun jommen klart å finne maken til "vårt" stoff, men i en annen fargekombinasjon.
Jeg synes det er så morsomt og inspirerende å se hva andre syr av "våre" mønstre og "våre" stoffer. Sonja  har nok et snev av stoffavhengighet, hun også. Besøk hennes flotte blogg http://www.sonjafraasunnfjord.blogspot.com/  og se alle godbitene hun har på sitt stofflager og ønsker du deg fine stoffer, så bli med på vår stoffpakkegiveaway. Trekning ca. 1.juli.

2 kommentarer:

  1. Fine stoffer og fine ting hun har sydd. :)

    SvarSlett
  2. Herlig bluse!
    Flere ganger hver dag ser jeg ting jeg har lyst til å sy. Datteren min er ganske kresen og kan finne på å bruke det jeg syr en gang bare. Så jeg tror jeg får prioritere meg selv framover. Jeg ville også kledd en sånn bluse.. . (Kanskje.)
    -Men det er så mye annet å gjøre først.
    Heldigvis er sommerferien rett rundt hjørnet. Da må det vel bli tid til litt skreddeersøm til seg selv.

    SvarSlett