søndag 13. november 2011

Gammelt nytt og mystiske meldinger

Dette flotte stoffet trodde jeg var brukt opp, men underst i en haug lå det en bit som var nok til tre kjoler.
Jeg har hatt en merkelig opplevelse, nesten litt nifs. Jeg har fått 56 mailer angående produkter i nettbutikken og jeg kan ikke spore hvor de kommer i fra. Google analytics viser ingenting. Noen som kan oppklare mysteriet for meg? Jeg er ikke verdensmester i data.
Her er noen eksempler på rare kommentarer bokstavrett som de er skrevet.

Lyndall skriver: "A bit surpirsed it seems to simpel and yet useful":

Rose skriver:    " I was sreioulsy at Deft con 5 until I sae this post".

Lynn skirver:    "Post like this brighten up my day. Thanks for tianking time":

Morrie skriver: " Smack-dab what I was looking for ty":

Ethica skriver:  "I just hope whoever wriets these keeps writing on".

Er ikke sikker på hvordan jeg skal tolke dette. Er det ironi eller er det oppriktig ment?
Disse 5 er helt tilfeldig valgt av de 56  som kom på en dag. I dag har det vært "stille" i mailboksen.
Kanskje det er Marsboere som har kommet på nett?

4 kommentarer:

  1. Hmm.. Ja det var jo merkelige greier da!! Men kjolen var søt da:)

    SvarSlett
  2. Åååå for en søt kjole!!!
    Kan nok ikke hjelpe deg ang. meldingene.
    Høres veldig merkelig ut...

    SvarSlett
  3. Super søk kjole, men litt rare meldinger. Kan dessverre ikkje hjelpe deg der. Håpe du finne ut av det.

    SvarSlett
  4. Det ser ut som spam mail - har fått noe lignenede for en tid siden. Bare å markere med 'spam' - så håper jeg du slipper å få fler.

    PS den kjolen er bare så fin - kunne ønske jeg hadde noen å kjøpe dne til (har gutt)

    SvarSlett