torsdag 29. desember 2011

Bønnebord



Sitter og koser meg med det nyeste BoligLiv og øynene holder nesten på å trille ut av hodet mitt. Jeg har lenge ønsket meg litt nytt i heimen, begynner å bli litt lei av alt for mye mønster og retrostoffer og her er bordet eller bordene (det er finest med to stk.) jeg ønsker meg. Jeg visste bare ikke at det var akkurat slik de skulle være før jeg så dem De er håndlaget i København av Karsten Lauritsen som har verksted hos Designer Zoo. De finnes i et utall av størrelser og farger, visstnok 5000 kombinasjonsmuligheter. Og prisen, ikke avskekkende. Kan man bære med seg disse på danskebåten, tro?

2 kommentarer:

  1. Hei Lisbet, og takk for sist!

    SELFØLGELIG kan du bære med deg dissa på danskebåten :) De var superlekre!
    Digger formen!

    Fin nyttårsfeiring!
    Blir rolig feiring på oss sammen med et annet vennepar med unger. Veldig greit!

    Klæm Siw

    SvarSlett
  2. De kan absolutt bæres på danskebåten! Men vent til de verste bølgene har gitt seg....
    Flotte bord!

    SvarSlett