tirsdag 13. mars 2012

EN BØNN OM HJELP!


Jeg vil gjerne videreformidle et innlegg på face book fra en studiekamerat fra Kunst-og håndverkskolen, Irene Haugland som er en meget dyktig strikkedesigner.
Hun har vært på Jamaica og blitt kjent med Arlette (bildet over)

Irene skriver følgende:
KJÆRE VENNER!
Jeg var tre uke på Jamica, og ble kjent med Arlette. Hun jobber på hotellet vi bodde, og tjener kun ca. 1000 kr pr. mnd. Hun er 36 år og er alenemor til 5 barn, fra 15-2 år. Og har 4 timers reise hver dag. Da vi var der nede, brant hytta hennes opp. HUN HAR INGENTING! SÅ KJÆRE VENNER HJELP!
Det finnes tusenvis på Jamaica i hennes situasjon, men det er bedre å hjelpe noen enn ingen. Jeg vil gjerne få samlet inn sommer/vårklær (ikke utslitt)
Barna er Dillon (gutt 15 år), Everton (gutt 12 år), Ashana (jente 9 år), Nathan (gutt 5 år) og Keedeen (jente 2 år). Jeg kan ta i mot/hente også leker og engelske barnebøker.

Dette skriver altså Irene. Jeg skal i hvertfall sende klær til henne og tenkte at jeg kunne formidle kontakt dersom noen av dere i Blogglandia har noe dere kan gi. Har dere klær som ikke passer til Arlettes barn, er det også av interesse, det er nok av de som trenger klær på Jamaica. Send en mail til meg på post@barnigjen.no så sender jeg den videre til Irene slik at dere kan bli enige om den beste måten for sending/henting.

1 kommentar: