fredag 25. januar 2013

Kjolemania








Denne ukas produksjon av kjoler, foreløpig, det er en dag i morgen. Jeg har lenget ruget på denne nye kjolemodellen og nå er den altså kommet til verden. Jeg fikk som snarest prøvd den på Ella i helgen og den satt fint og hadde bra med "snurr" i skjørtet. Her kan jeg virkelig få brukt opp mange fine småbiter av "hjertebank" stoffer. Kjolen er fin hele året med ulltøy under i vintersesongen og med t-skjorte på sommeren.
Det nydelige stoffet med Hiawata og Bambi er fra 50 tallet. Jeg har lite stoff på lager, så hvis det er noen som har noe å selge eller vil bytte noe, er jeg svært interessert, men stoffene må være i god forfatning og ikke utvasket. Kjolene vil komme for salg etterhvert.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine. Der er lidt folkedragt over dem.

    Hilsen Gitte

    SvarSlett
  2. Herlige kjoler til å bli skikkelig glad av :)
    Viktig med snurr ja! Hos mormorungen er det rosa tyllskjørt som gjelder for tida!

    SvarSlett