onsdag 27. februar 2013

Vareopptelling



Noen ganger synes jeg at det blir så lite gjort. Har så mange planer og ideer som skulle vært satt ut i livet. Derfor tok jeg en liten opptelling over hva jeg har produsert i 2013 og det ble følgende:

24 kjoler
7 bukser, den siste er buksa i stripet kadettstoff med blygesmurfen, sydd ferdig i dag.
2 Emilanorakker
1 Baby sovepose

Jeg har også hatt influensa, omgangssyke og vært i London, så jeg får vel være fornøyd med meg selv.
Jeg syr aldri etter kl. 19.00 om kvelden og jeg har jo lærerjobben min (60 % stilling) å passe. I morgen og på fredag blir det ikke noe søm, da er det skole fra morgen til kveld og i helgen må jeg gjøre en del vurderingsarbeid, men det gjelder å utnytte tida, en halv time her og en halv time der. Vips så har en kjole sett dagens lys.Denne arbeidsfordelingen gjør at jeg aldri blir lei, hverken skole eller å designe og sy.

1 kommentar:

  1. Ja, det er nok lurt med en opptelling i ny og ne. Selv har jeg tenkt at det er ganske dumt at jeg kaster notatlappene mine når gjøremålene er utført. Da ser jeg jo aldri hvor mye jeg egentlig gjør...

    SvarSlett